poniedziałek, 7 lipca 2014

Avon Gel Finish - Lavender Sky

Hej !

Dziś troszkę o  nowościach z Avon'u, a dokładnie o lakierach o żelowym wykończeniu.
Ja posiadam jeden o nazwie Lavender Sky.
Kojarzy mi się z fiołkami.. jasny fiolet.

Moje wrażenia ?
Tylko co jest z żelowym wykończeniem związane, to połysk jaki daje. Jest mega. Nie używałam Top Coat !
Co do trwałości to u mnie nie wytrzymał dłużej niż dwa dni (w tym dwa dni pracy i pół dnia sprzątania - bez rękawic ;p) Więc jak u mnie to normalny okres wytrzymałości lakierów. Lecz spokojnie daje mu ogólnie dłuższy okres żywotności na pazurach, jeżeli zbyt mocno nie używacie rąk :)



Na zdjęciach wyszły dwa odcienie tego koloru, ale na zdjęciu powyżej jest identyczny jak "na żywo"
Chociaż odcienie dużo się od siebie nie różnią.


Kciuka pomalowałam na szybko z użyciem tasiemek do paznokci, a pod tym pięknym fioletem jest lakier z pomarańczowymi (co na zdjęciu jest niewidoczne) drobinkami.


 Powyżej zdjęcia w cieniu.
Poniżej zdjęcia w słońcu.




A Wy miałyście już lakiery z tej serii ?
Chętnie poczytam Wasze opinie na ich temat.
Może jakieś inne kolory polecacie ?

Do następnego. 
Pozdrawiam, Aneć.

EDIT: Zapraszam Was na facebook'a. Będzie mi bardzo milo gościć Was i tam :))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wszystkie słowa krytyki wezmę do siebie, natomiast słowa pochwały będą dla mnie motywacją do dalszej pracy. Pozdrawiam, Aneć. :)