wtorek, 2 września 2014

#powrot / #pytanie

Hej !
Dziś przychodzę pogadanką. KRÓTKĄ.

Z blogowaniem miałam ruszyć z kopyta. Miałam tyle chęci, a tu proszę - postów tyle co palców u jednej ręki i dłuuuuga ciszaaa..
Nie będę odkrywcą jak powiem, że każdy ma swoje życie, prace (która u mnie pochłania dużo czasu i snu) A jak wolny czas był to jakoś chęci brak na napisanie posta, natomiast więcej chęci było na spotkania z przyjaciółmi. No cóż, może blogowanie nie jest dla mnie jak nie mam na nie czasu i chęci ? Chęci i czasu ?

Chciałabym się dowiedzieć również o czym chciałybyście (jak tu jesteście) poczytać co pooglądać ?
Bo powiem Wam, że mam cały karton lakierów, dużo nieużywanych. Również zaczynam swoją przygodę z hybrydami. haul lakierowy ? Nawet korci mnie, aby co nieco nie tylko o lakierach naskrobać.
Dzięki za odpowiedzi (jak się takowe znajdą) :)

Bądźcie moja inspiracją do następnej notki !


Pozdrawiam, Aneć !

2 komentarze:

  1. Szukaj takich nowinek lakierowych jak te z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no czeekam na nowy post Aneta :D albo na jakąś sesje :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze. Wszystkie słowa krytyki wezmę do siebie, natomiast słowa pochwały będą dla mnie motywacją do dalszej pracy. Pozdrawiam, Aneć. :)